Jusco dan Badminton

Salam hari isnin yang sungguh bluesssss!!!!!...

Tapi malangnya The Blues hanya mampu seri dengan Wigan, adeh~~

dan apakah kaitan dengan Jusco dengan badminton ni???????????????????????????????????????????.................................. YA! aku nak kabokan seantero dunia bahawa Aeon Malaysia telah membuka sebuah pusat membeli-belahnya yakni JUSCO yang terbaru di Rawang, Selangor. Lebih tepat lagi kat Taman Anggun, Kota Emerald, Rawang. Hanya 5 Minit dari tol PLUS!!!!............. kaki Jusco! silalah bertandang ke sini! dan menariknya hari ini adalah hari pembukaan pusat beli-belah tersebut!!!!!!!!!!!!.....

 

udah cerita Jusco... apa pula dengan Badminton???... aku bukan lah sehebat Datuk LCW, yang pastina aku ada iras mamat ni....

 

Sumber Imej : http://sportsnewsmalaysia.blogspot.com/ 


hahaha~....... kebang semangkuk idong aku bai!!!!... semalam aku telah bermain badminton selama 2 jam!!!! berhenti 5 minit 5 minit jo....dengan Geng Biras! haha~.... double acara kitaorg. tapi yang malangnya hanya 1 game jer yg aku menang lagi 4 game kalah tipis!!!!. sebab banyaknya 'error' aku buat... smash tak kene, serve tak lepas, trik tak menjadi, back-hand fail!...hahaha... apa pun yang penting dapat mengeluarkan fuluh² aku yang dihasilan dari lemak² yang semakin memboyot!!!!!.... hahaha~.....

oklah itu jer nak kabokan...... lepas ni nak pk pasal SBPA ni, macam tak nak tandatangan jer.... hoho~

 

Comments