BAHAYA! AWAS....

MEMANG bahaya!...

kenapa? sebab dah byk kenderaan jadik mangsa..

di mana? kat jalan berikut ...


kalau korang pernah lalu tempat ni... jgn berhati² .. haha.. hadkan kelajuan ke

laluan ni bukan la cam ni ..

ni la antara mangsa laluan ni...

kete aper ni? .. BMW....

.

.


.



nikmati pemandangan ni....

Comments

  1. errrr nape kah? teruk ek jalan tu? haih me pun byk jalan kene pandai nk cari. alternatif jem.... etc...stakat ni ok la... tp nk cr2 jalan2 lain utk p balik keje....

    ReplyDelete
  2. teruk gak.. asyik tampal, 'koyak' jer huhu.. selekoh ni jln tak rata, beralun la kater org kg. Kemalangan ni berlaku silap pemandu tu sendiri jg.

    dulu, jln ni mmg jem, tp skrg dah kurang sbb masa kuar tu da dilewatkn.

    dulu ingatkn kuar lg awal nak elak jem konon, sekali lagi teruk. start cuti CNY tempohari kuar lewat.. udahnyer jln pn x jem..hehe


    p/s : hr ni pn lewat gak p keje, tp jln x jem. tepat jg smpi opis sblm time..

    ReplyDelete

Post a Comment

'Tiang Kayu'. Sila komen lagi!