Sponserd by CocaCola

hari ni aku nak promot tempat keje aku.... hehehe

Tempat keje aku ni ader menyediakan dewan dan ruang untuk disewa kepada org² diluar sana. Selalunya dewan lah yang menjadi NO. 1 untuk disewa. Ader org buar seminar la.. persidangan la.. pertandingan la... dan resepsi majlis perkahwinan (ni yg aku suke...hehe).

Makanye.... isnin lepas ader la yang sewa ruang legar a.k.a foyer dan dewan sempena HARI AIR SEDUNIA ... tapi kat sini depa bagi tema WATER 2010 ....

yang menariknya... acara ini telah ditaja oleh syarikat minuman terkemuka di dunia... apa dia? aku dah nyatakan kat tajuk possting aku ni... hehehe...

so nikmati gambo² yang sempat aku amik...


sebenarnye...acara dah abih baru aku amik gambo ni...huahuahua...

p/s : saper nak sewa dewan dgn harga berpatutuan leh hubungi saye yer.. kuikuikui

Comments

  1. haha..penganjur yg lasat woo... dgr kabar angin sepui2 bahaso..Karam Singh Waliya dtg bg speech...

    ReplyDelete

Post a Comment

'Tiang Kayu'. Sila komen lagi!

Popular Posts