Suspect FEVER!

Anak aku yg comel loteh ni dipanggi Yaya... tp kat task kene panggil wawa.. tp mereka2 yang baik ati pangil Cik Piah! .. adussssss.......

Malam tadi Yaya menampakkan dirinya sihat jerk mase amik kat taska smpi la balik dari pasar malam...DP* balik dia tido dalam kete... Yaya ni pantang kene ekon...pasti tidonye....huhu

Sampai umah jer terjage dr lena lentoknyer dlm kete....pastu bg la Yaya susu, konon² nak bg sambung tido lak.. alkisahnyer tak tido pun..dpt tenaga ader la....

tp malangnyer dia muntah...uuuuwwweeeekkk!!!!!... semua yg di minum n makan keluar la dari mulutnyer...

Pendekkn cite skit... tgh mlm dia meragam...kejap² bangun... hangin gak aku..nasib la bulih besabo...2 kali muntah mlm td sblm tido...

Pagi ni lak muntah lg!...adussss... cek punya cek...memang suspek FEVER.. tapak kaki, badan & kepala da rase panas semacam....

amik keputusan bawa ke klinik.... huhu, lmbt la masuk keje pg td....

Tapi kan.. nak kate demam pun tak taw la... tgk la aksinye DP* ke klinik pg tadi..






*DP = Dalam Perjalanan A.K.A. OTW = On The Way

Comments