Aktiviti hujung minggu ini

Assalamualaikum dan salam sejahtera!

Hari ini aku nak bercertia tentang aktiviti pada minggu ni. apa aktiviti aku??? ... sebenarnya belum ada lagi... :-P ..

Cuma yang pastinya adik aku kawen!!!!!! ...uuuuwwwaaaaaaaaaa... :-( , kenapa sedih plak ni? sebab aku tak dapat balik!!!!!!!!!!! cuti dah abissss!!! dan tiket mahal!!. Namun sebenarnya semua ini boleh dielak tetapi memandangkan ikut peel adik aku! jadinya tak boleh buat apa! (aikkkkk....lepas geram nmpk)..

apa pun SELAMAT PENGANTIN BARU buat adik ku! ..... jaga ko ah!..

Abis cerita tu, aktiviti seterusnya tunggu apa kata wife aku! katanya ada plan tapi belum buat keputusan sejak 2 minggu sudah sampai ke hari ini!. Apa yang pastinya, akan membawa anak² aku ke karnival Upin dan Ipin! di shah alam... mulanya nak pergi yang kat Melaka tu! tapi tak dapat pergi pun!

jadinya, apa pula aktiviti anda????.. JOM! kongsi......

Comments