Memang Celcom buat hal!

Assalamualaikum WBT dan selamat malam!

sebelum itu aku nak mintak maap kerana lambat posting nie keluar! bukan apa, kebetulan pekerjaan tetap aku jadi 'sambutan hangat' hari ini. Huh!. apa pun possting tetap posting, betul idak? :-P

Dan sebenarnya Celcom memang buat hal!!! .... aku memang tidak puas hati dengan Celcom ni, kenapa baru hari ini 'memunculkan diri' ???... buat aku pening macam nih!...

apa yang Celcom buat hal kepada aku??....cek kat bawah ni
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..


maaf yer.... gambar kabur, tapi nampak kan????....

inilah yang Celcom buat hal kat aku!!!!..... WTH!! { What The Happiness } ..... haha, kome ni janganlah kuning sangat!. Aku pun terkejut dengan hal ini! bukan apa, area rumah aku ni kalau nak laju 1-2 bar je.. masuk 3-4 bar sempatlah aku masak maggi baru page full loading...

macam mana boleh dapat full bar ni?.. aku pun tak tahu, tapi dari 'suspeksion' aku mungkin disebabkan oleh pemasangan pemancar baru kat atas bangunan kedai depan rumah aku. apa pun tunggu kejadiannya selepas 7 hari dari posting ini, adakah kekal dengan full bar? kita tunggu saja lah....

dan ini pula speedtest yang aku buat ....



slow kan?... tetapi memadai untuk aku surf mukabuku, berbelog dan semak mel elektronik aku.... hehe

jadinya kita jumpa 7 hari dari sekarang. selamat malam semua!



Comments