MYVI 1.5 , Gempak!

Salam Merdeka!!!....

 

Merdeka kah kamo??.... haha~

 

Hari ini aku telah di-GEMPAK-kan dengan tajuk entri aku hari ini!.... apa lagi MYVI 1.5 dowh~ ....hoho~... Bukan kat website atau kat mana² iklan billboard atau surat kabo!.... aku nampak dengan mata aku sendiri... baru jer tadik! hoho~

tapi tak sempat lak singga showroom tu... hohoho~.... macam mana kah wajah² kereta ni? .. kome lihat la gambo² aku sauk dengan izin yer (link di sertakan) .....

 

 

 

hoho~ dengan cogan kata yang membako kata usop wilcha... Lagi Power Lagi Best! ....

 

 

tetapi.... SATU jer yang aku tak berapa best!.. part design lampu belakang..... tiada ciri maskulin betul! hoho~

 

 

ps : paultan pautan gambar adalah dari DenaiHati dan MyBestCarDealer .... terima kasih yer.

Comments

Popular Posts