Karena jam 3 pagi

Semalam aku mulai tidak sehat (kepala aku berdenyut²) .....

 

Pagi ni masih tidak sehat...tapi aku gagahkan diri juga untuk sehatkan diri aku untuk terus bersemangat bekerja pada hari ini! semasa dalam pemanduan ke tempat kerja....kepala aku ni masih kuat denyutannya!.... sampai opis, tanpa berlengahkan masa, aku telan 2 bijik active fast punya panadol! BUMP!....... hampir² aku nak tidur! ... haha~...

 

dan menjadikan kisah yang panjang pada blog aku ini, saksikanlah karenah anak aki si Hanee jam 3 pagi!!!!!!!!!!!!!!!............... boleh dia jaga, ajak aku ke ruang tamu..... kome tegok apa dia buat??????

 

 

adehhhh...... geyap pulakkkkk...............

 

 

mata kuyu kan??.................... hohoho~....... apa lagi dia buat??????????????.....

 

 

 

minum vitagen!!!!!!.................. paling tak tahan.....

 

 

 

saboooooooooooooo jer lah............................................................ dengan handbag plak tu!

 

Comments