Hulu Langat dan Endah Parade

Salam semua!.... dont be monday blues today! wake up guys!!!!.....

 

Nak cerita sahaja dahulu yek!, sok² baru aku muat-naik segala gambar² berkaitan dengan tajuk di atas!!!!...

Tetapi moh kite lihat gambar pengenalan yer....

 

 

 

 

 

haha~........ hebat tak aku????.......

 

The Story

Hulu Langat - Selama sehari setengah aku kat sini sebagai urusetia dan teknikal kepada sebuah bengkel yang dianjurkan oleh opis aku!, tempatnya bernama Impian Rimba Resort, Hulu Langat, Selangor. Kat mana tempat ni?... kalau kome tau tempat riadah Sungai Congkak tu tau lah tempat ni.......... orang cakap Batu 18, Hulu Langat......

Endah Parade - kat sini aku setengah hari... buat apa????.... aku main bowling!!!!! hahaha~ ........ lihat saja gambo tu, ada macam pemain negara tak??? wakakaka... aku masuk satu pertandingan berpasukan bowling. Namun tidaklah top 1!!!......... aiikkkk, macam mana dapat hadiah???..... hehehe... itu adalah hadianh cabutan bertuah yang ke 14!!!!........ walau takder ranking tapi tak balik dengan tangan kosong!!!!....

 

dah!.... aku gantungkan cerita kat sini yer dulu.

 

Comments