Apa yang anda fikirkan?


pada fikiran kome la kan, ape yang kome sedang fikirkan tentang gambar di atas??....
.
.
.
.
.

adakah fikiran kita sama????.... mungkin ya mungkin tidak.

Pada mulanya aku tidaklah terpandang kereta ni. Setela lama baru aku perasanG kereta sebelah peniaga ni. dari bontot kereta ni dah boleh baca apa brand betul???... ya, itu adalah Mercedes Benz wokay... siapa pemilik kereta ni??? dah tentu peniaga tu yang punyo!!! ape daaaaa....

Apa kojo peniaga tu???..... deme kojo sebagai peniaga ice blended .... masyuk ke menjadi peniaga ice blended ni???... insyallah, dengan izin oleh-Nya, masyukkkkkkkk!!!!!.

namun apabila aku toleh peniaga tu kemudian toleh kereta tu seberapa banyak kali... ada 2 kemungkinan berlegar difikiran aku :-P . Pertamanya kereta ni kempunyaan ayah mereka, kenapa? sebab peniaga tu masih muda lagi dari pandangan 'samar²' mata aku ni haaa....hehe~. Keduanya memang milik peniaga muda tu memandangkan tempat berniaga tu paling strategik! yakni luar kawasan sekolah... ada 3 buah sekolah kat sana!!!... maw 500 jualaan sehari, bukak tiap² hari pulak tu~...

Namun, aku lebih memilih kemungkinan pertama sebabnya kat nombor plat kereta tersebut ada logo 'pingat' ... :-D ... dan aku meme salute 1 perkara tentang peniaga muda ini. Depa tidak menjadikan kesenangan ibu bapa mereka miliki sebagai batu loncatan untuk hidup senang.

Comments

Popular Posts