M.I.S.I.

Salam hari khamis!

Yeah! semua orang mempunyai MISI tersendiri untuk sebarang bentuk perkara untuk dilakukan. Contohnya Seorang pemain bola sepak akan menanamkan misinya menjadi pemain profesional dan terkenal, lihat sahaja Safee Sali yang dianggap Jutawan Bola Sepak Malaysia yang pertama!. . . . betul?

Dan 'berbaur bacang' dengan entri kali ini sudah tentunya sebagai seorang blogger akan mempunyai misi jugak kan? (bukan akan tetapi wajib der~) ... Contoh paling senang adalah misi nak capai 100 orang follower blog anda sendirikan? ....

Maka dipendekkan penaipan aku ini, aku ingin mengistiharkan MISI aku sebagai blogger pada kali ini (tahun ni la ni...) adalah.......................................
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Dapatkan 100 Follower!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! hahaha~.....

Bagi blog-blog panas kejap jer ni kan.... tapi macam aku ni yang bertukar-tukar blog memang suatu cabaran perlu diterima dan buat!.

Maka, para pembaca blog aku yang tak seberapa indah ni silalah jadi follower aku!!! keke~

Comments