Widget MISI

Kabare semua? Hari ini dah hari selasa dan hari kedua terakhir bulan ini.... bulan februari pada tahun ini sedikit istimewa! Ye ke? Besok aku ceritakan keistimewaan bulan februari ni ye... hari ini aku nak story pasal tajuk entri pada hari ini.

Beberapa entri aku yang lepas aku ada membincangkan tentang misi aku. Ingat idak?..pepandai kome carik yerp.

Insyallah, untuk menunjukkan 'KPI' kepada misi aku tersebut, aku meng-inisiatif-kan diri untuk meletakkan misi-misi aku tu. Nanti aku akan letakkan pada sidebar aku ni, rupa bentuk misi aku ni samalah macam wishlist sebenarnya :-)

apa pun, selamat menghayati gambar kat atas tu yek :-)

Comments