Melepas Lagi!!

monday blues!...

Tapi aku betul-betul blues hari ini :-| ... mana tidaknya, pengurus pasukan EPL kegemaran aku Chelsea FC yakni Andre Villas-Baos telah dipecat! oh damn!... kesian AVB, dah lah baru mengemudi pasukan the blues ni :-(. Namun inilah realiti bola sepak sekarang, pasukan tidak konsisten pengurus menjadi mangsa!...

hari ini aku nak story-kan kisah melepas aku! .. sebelum ini aku dah kisahkan kat sini --> Melepas!!! dan hari ini aku sambung lagi :-) . Al kisahnya berkenaan dengan hadiah voucer daripada kaji selidik yang aku sertai.






bukan senang aku nak dapatkannya! namun apa kan daya aku melepas lagiii!!! adoyaiiii....macam mana aku boleh melepas pula? sila lihat dengan teliti ye..



itulah kisahnya.........

Comments