Mana lagi nikmat?

Fuhhhhh~.... ganas punya tajuk! apa pun Salam semua pembaca blog aku!

Hari ni nak berkongsi cerita yang tidak seberapa indah! kenapakah ianya begitu? ceritanya begini, hari ini aku menjamu selera makan tengahari aku dengan cara mat salleh! cetpoooodaaaahhhh kononnya tak nak kotorkan jari jemari aku ini cehhhhhh jadinya aku nay tanya sebelum aku teruskan 'bebelan' aku hari ini.

Ketika menjamu selera yang mana lagi nikmat? 


Makan dengan guna jari-jemari atau makan dengan guna sudu dan garpu?

nikmat yang aku maksudkan di sini ialah perasaan ketika makan samada berselera atau tidak itu je.... bukan nikmat lain yerp!!!! kalau korang ter'kuning' otak tu jangan nak salahkan aku pulak ye!.

Pada aku, makan dengan guna jari-jemari lagi menikmati makanan daripada guna sudu garpu. Ye la kan, bila makan dengan sudu garpu aku rasa takde 'chemistry' gitu.... haha~ sebabnya ada 'gap' antara mulut dan jari-jemari. Jadi bila dah masuk makanan tu cam takde jer perasaan, kan?. Jika makan dengan jari-jemari sudah tentu ada 'chemistry' dan seterusnya ber'perasaan' ketika menjamah, betul idak???


haha~... itu saja entri kali ini, nak fikir tentang entri TRIVIA 100 lagi ni... 

Comments