Cabaran 14 hari BLISS


Otak aku ter-tepu sekejap dek kerana banyak kerja hendak diselesaikan.. hoho~




Hari ini aku bercerita tentang Cabaran 14 hari BLISS. Apakah cabaran ini?, ianya cabaran kepada diri sendiri untuk menyihatkan tubuh badan kate nye....


NAMUN cabaran ini GAGAL!!!!..... Oh My Eng....opssssss!. Ya, yang sebenarnya aku telah meng-gagal-kannya sendiri. Kenapa?? suka aku LAH bah! keke~... tak lah, sebabnya aku tidak fokus dengan serius cabaran ini! padan muka aku!!.

TETAPI.... aku tidak patah semangat! akan ku extend cabaran ini dan pastikan aku mampu mencapai cabaran pada hari terakhir nanti!.

Kalau kome nak tahu, ramai anggap cabaran BLISS ni adalah cabaran untuk menguruskan badan. Tapi sebenarnya AUTA! tetapi tidak mustahil boleh menguruskan badan. Macam mana? pemakanan kena JAGA, kurangkan apa yang patut. Perlukah minum berbotol-botol BLISS???? tidak perlu pun sebeno nye yob! sebotol sehari pun ok ape~..... kalau tak mampu 2 hari sebotol pun buleh! apa yang penting? DISIPLIN diri anda sendiri.

Wokey...masa untuk minum BLISSS!!!!

Comments

  1. cabaran 14 hari bliss ni rasanya bukan untuk kurus... tapi untuk memastikan sistem penghadaman kita sihat... mana mungkin boleh kurus dengan blis dalam masa 2 minggukan?! :p

    ReplyDelete

Post a Comment

'Tiang Kayu'. Sila komen lagi!

Popular Posts