Trivia 100 : Yang ke-100


Salam semua! amacam hari ini? 'bersih'kah hari anda?.. haha~..

Aku masih dalam mode bercuti sebenarnya ni. Tak puas lagi 'penat' ni nak hilang. Ahaks~...

Hari ini aku nak bercerita kongsi pasal Yang ke-100 dalam kategori Trivia 100. Nampaknya dah ada pengikut blog aku tang tak seberapa ini yang ke 100!!! siapakah beliau?.. lihat senarai berikut :-


Beliau ialah saudara Sahrom, dia ni ikut sebuah kontest yang dianjurkan untuk memenangi hadiah Ipad 2! dan aku menjadi juri untuk kumpulan mereka. Setakat ini hanya beliau yang aktif dalam anjuran tersebut dalam kumpulan beliau. Menang ke idak? wallahualam, keputusan belum diumumkan oleh pihak penganjur!.

Misi follower 100 dah tercapai.... jadi, aku terus ke misis seterusnya follower 300 boleh??? ahaks~...

Comments

Popular Posts