Aku Seorang DJ!

Assalamualaikum dan salam berhujung minggu!!!!!

pe kabo puasa kome hari ini??? keke~... yang wanitanya pepaham la yek! tapi bukan semua kan????... hari ini dah ke 22 Ramadhan, lagi seminggu je kita akan meninggalkan bulan yang paling mulia di muka bumi ini!!! adakah kita bersedih atau gembira??? tepuk dada tanya haati masing-masing yeop!...

Hari ini aku nak bercerita tentang kerjaya sebagai DJ atau nama panjangnya penyampai radio :-P ... betul ke aku ini seorang DJ??? hakikatnya idak yek!!!... aku ini hanya insan biasa yang makan gaji untuk menyara kehidupan harian hingga hujung nyawa...... insyallah :-)



Tetapi ada kebenarannya aku adalah seorang DJ 'terjunan' :-D ..... kepada sebuah radio komuniti online yang baru nak diwujudkan yak ni Lohan FM ..... uik!!! ada kaitan dengan Lindsay Lohan ke? jau bintang dari bumi kekeke~...

Sebenarnya menjadi DJ ni bukan senang, tanyalah kepada DJ-DJ femes di Malaysia seperti Fafau, FBI, HO, LO dan lain-lain lagi... diorang bukannya sehari dua jadi DJ tetapi dah bertahun!...

Dan aku berterima kasih kepada diri sendiri kerana telah mencabar diri sendiri menjadi DJ secara suka-suka sahaja... free lagi percuma kao... ini pun kerana hendak berkhidmat kepada komuniti kampung aku sendiri memandangkan aku ini jauh di perantauan katenyer...................... kekeke~

Nak dengar suara DJ aku yang ayu ini??? muakakaka...... sila ke Radio Online Lohan FM berikut ..

http://lohanfm.net

Comments

  1. huhuhu... dj ke?? ok good job.. jgn jd dj syiok sendiri je k..

    ReplyDelete

Post a Comment

'Tiang Kayu'. Sila komen lagi!