Perubahan demi perubahan

Assalamualaikum!

Apa habaq puasa la ni??? harap 'sehat' noh sampai akhir ramadhan... hari ini aku punya post pendek² noh, aku tak larat nak taip panjang² habaq hang ... banyak sunggoh keja aku ni ha~.... kekeke~...

Tajuk hari ini berkenaan dengan blog aku saja.... yang mana aku hari ini membuat perubahan terhadap 'pakaian' blog ahu ni hah~.... la ni pakai tema hitam kuning sebagai tanda sokongan padu terhadap skuad sukan (tak kira apa sukan eh~) negara tercinta kita ini, MALAYSIA ..... :-)




Inilah yang dikatakan perubahan demi perubahan untuk kemajuan dan keselesaan aku berblog!... itu saja noh buat hari ini.

Comments

  1. First wana buka blog nie... Waahhh budak nie punya blog lain betul.. Hitam kuning... Mcam harimau malaya punya logo je warna.. Semangat sukan lah tu wana fikir.. Tup2 baca entri mmg betul pun ekh... Anyway, maju lah sukan utk negara! Cheewwahh!!

    ReplyDelete
  2. keke~...thanks wana, jgn lupo dtg lae yek... :)

    ReplyDelete

Post a Comment

'Tiang Kayu'. Sila komen lagi!