Sudah separuh, anda bagaimana?

Assalamualaikum WBT dan salam 1 Malaysia! ...

Hari ini hari sabtu! kome apo kabo katenye???..... hehe~

Alhamdulillah hari ini dah hari yang ke 15 Ramadhan, maknanya kita dah separuh melaksanakan ibadah puasa ini. Syukur juga kepada-NYA kerana telah memberi peluang untuk kita berpuasa sehingga hari ini dan berdoa agar dipanjangkan umur sehingga hari terakhir ramadhan. Amin........

Hari ini tentu anda semua dah mulai bergembira kan???... al-maklum lah. lagu-lagu hari raya telah mula dimainkan di stesen-stesen radio dan kompleks beli-belah kan??? ..... eden lagi ni hah~ orang kato badan jo ado kok sini, hati den dah balik ke kampong dah eh~.... wakakaka~....

Syukur juga kerana tahun ini aku beraya kat kampong eden yo!!!! omak! nantikan kepulangan anok omak ni!!! :P ...

Anyhow, habiskan berpuasa ssebulan dulu tau! baru lah nikmat raya tu teraso yo!...... jadinya, dah 15 ramadhan ni korang semua apa serita???? kuih raya dah beli? baju raya? duit raya dah tukar?? kereta dah servis???? ..... haaaaaaaa.....................

Comments