Sihat? sebenarnya tidak!

Assalamualaikum WBT dan salam 1 Malaysia!

Hari ini, hari rabu bukan?... makanya aku sihat keranna menjawab dengan betul! keke~. Ini juga bermakna aku masih sihat kerana mampu mencoretkan sesuatu dalam blog ini kan? ahaks~..

Berkenaan dengan tajuk entri kali ini, aku hanya berkongsi tentang keadaan kesihatan aku semasa sajo~.. bukannya apo pun~. Aku merasakan diri aku ini sehat al-wafia jerk pun nampak dari luarannya namun jika diteliti sedalam-dalamnya, aku boleh dikategorikan sebagai kurang sehat...............................





Ini kerana berikutan aku bercuti lama pada hari raya yang lepas. Al-maklumlah, kampung aku ni cuacanya sejuk............. kat mana??? nun kat kaki gunung kinabalu tu~...... jau jg sebenarnya tetapi bila malam sejuk terasa dan bila mandi pun terutama waktu paki dan malam ........... fuhhh~~~~ mandi ais lah katakan, sejuk yang amat!

Jadi, balik dari kampung ............ cuaca panas pulak! langsung aku sekeluarga demam dan selesema! namun aku ini dah berlanjutan ke minggu ke-2 selepas raya! ... ada jugak makan ubat tapi malas nak makan hari² konon...... nak sehat semulajadik~ gini lah caranya!........

Apa pun, tak sehat ni pun tetap bersemangat untuk buat kerja dan update blog! hoho~...... sekian dan terima kasih!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!..........

Comments