Ali Maju Yang MAJU!

Assalamualaikum semua!!! Hari ini den coti, haha..... bukan suka² coti yo, eden coti besobab. Apo sobab den coti? Lain bulan den cerito yo....hoho~

Hari nie den nak koba kat kamu sumo... sapo yang suko makan kat restoran Ali Maju tu tahu la apa yang eden nak cerito ni ha.... ni restoran nasik kandaq mamak yang pemes juga ni ha~… apa yang eden nak cerito, restoran ni dah MAJU ke dopan agi ha~… apo yang ke dopan???

Ito lah yang eden nak koba kan...sekarang ni Ali Maju tolah ado grafik... jangan ingat mamak tau nasik kandaq jo...diorang jugak pakar grafik!!! Hehee...

Dah...eden nak berehat untuk hujung minggu pulak! .....

Comments