'Orang Baru'


Assalamualaikum & selamat berhujung minggu!!!

Hari ini hari ahad, apa yang kome buat hari ini yob??? lepak dirumah saja?? berjalan-jalan atau window shopping??? ... apa pun yang kome buat pastikan keselamatan diri dan orang dibawah jagaan kome dapat perhatian serius!. Al-maklumlah dunia sekarang bukan macam dahulu kala, sekelip mata saja benda-benda yang teman tak nak berlaku akan berlaku!... kome paham maksud teman kan???

Baiklah, teman nak kabo ni .... teman ada 'orang baru' ... hehe~ tapi bukan teman hidup yob!!! sebaliknya segmen terbaru kat blog teman ni...


Nampak idak??? ... itulah 'orang baru' yang teman maksudkan. Sebelum ini teman asingkan perkara ini namun setelah menyelidik sedalam yang mungkin adalah lebih baik teman letakkannya pada pada bawah payung yang sama mulai hari ini.

Teman akan kemaskinikan ruangan tersebut dari semasa ke semasa. Diharapkan dengan kehadiran 'orang baru' ini dapat memberi 'impak maksima' terhadap dunia blog teman ini. Sudah lama dibuat namun diasing-asingkan tapi apakan daya teman hanya mampu merancang, Allah SWT yang menentukannya .. kan???

Jadinya, jika kome berminat dengan 'orang baru' ini kome jangan segan silu bertanda dan meng-oder ye yob!!

Comments