Nak Ambil Lesen Memandu Tapi Kat Mana Ye?


Assalamualaikum WBT & Salam 1 Malaysia!!!

Hari ini dah hari selasa dan hari yang ke lima dalam bulan februari tahun 2013!! macam mana dengan kehidupan masing-masing?? apa cerita blog kome??? ada entri baru hari-hari?? hebat noh!!!

Baiklah ini jer ayat yang aku tau kan!!, hari ini aku nak berkongsi di mana nak ambil lesen memandu terutama sekali ditempat kome tinggal sekarang, pasti tercari-cari kat otak kome kan sekarang ni?? hehe ~ ..




Jadi, teman nak berkongsi berkongsi dengan kome sekalian pusat-pusat latihan memandu yang ada di Malaysia ini berikut :-





Harap dapat membantu noh!!!!

Comments