Oh Gumbiranya!


Assalamualaikum & Salam 1 Malaysia!!

Dah hari jumaat dah pun.. pagi hari ini diberi hujan rahmat, alhamdulillah ... dah lama Kuala Lumpoq tak hujan, hehe~...

Hari ini ada gumbira sikit .... ala~ sikit jer pun. Apa yang gumbira sangat tu?? ... aku gumbira kerana akhirnya dapat membuat aplikasi untuk sistem pengoperasian android. Aplikasi kecil jer.. namun ianya BESAR bagi aku kerana aku bukan seorang programmer hanya tukang PC sahaja.

Bagaimana rupa bentuk aplikasi yang aku buat ni??? dalam entri akan datang okey~~

Comments