Ini bukan 'tipuan'


Assalamualaikum dan Salam 1 Malaysia!!!

Hari isnin yang penuh 'bersalah' ... hoho~ kenapakah??? boleh baca entri aku yang ini - klik -  inilah situasi yang bekerja di kawasan Lembah Kelang. Orang keluar rumah seawal jam 6 pagi adalah perkara biasa, malah ada yang lebih awal dari itu... semata² nak mengelak kesesakan di jalan raya.

Itu baru pergi kerja, balik kerja lagi lah~~~ ...

Apa pun aku nak kongsi yang terbaru di blog aku ini ....


nampak tak??? tak perlu klik gambar tu pun, tengok jer blog aku sekarang... dah berubah kan??? hehe~... sebelum ini, 'baju' blog aku ini seperti berikut :-



nampak beza tak??? kekeke~ ... sebenarnya, pengubahsuaian ini dilakukan untuk selari dengan 'arus perdana' dunia berblog hari ini ... Mobility, itulah dia.....

ada komen?? silakan.... ce terai buka blog kawe kat alat mobile kome, ok idak?? :)

Comments