Sungguh Luar Biasa

Assalamualaikum dan Salam 1 Malaysia!!!

Gambar ini tiada kaitan pun ~

Hari selasa - semua tak kena hari ini, pakaian anak ke tadika hari ini sepatutnya pakaian sekolah tetapi dengan selamba ajo pakaikan baju tadika petak² merah tu ... hoho~ dah hantar ke tadika baru perasan kenkawan WaWa semua pakai pakaian sukan... adidididi~ ..

Lain perkara pula, kesesakan paling luar biasa!!! sekali lagi pada hari ini... bayangkan 2 jam baru sampai kat pejabat! walhal 40-45 minit jer kalau tak sesak luar biasa!!!

Kalau jalan macam ni kan best ....


Tapi, dah tentu² tak akan... kan??!!!

Jadi, mulai esok isteri terchenta den koba kena keluar awai lagi dari hari ini... olamaaaaakkkk~

Comments