TUKAR! UBAH!

Assalamualaikum dan Salam 1 Malaysia!!!

Ini Kali Lah!!! ... aku akhirnya BEBAS untuk TUKAR dan UBAH 'kerajaan' aku!!! yahooo!!!!

Sekali lagi aku dilanda ketidakpuasan hati!! terhadap 'kerajaan' aku!! keke~ .... tetapi CHOOOPPPP!!!! ini bukan pasal mengundi ya, ini adalah pasal template blog aku ini a.k.a tema 'baju' blog aku ini.

Aku rasa tak sampai seminggo kot aku tukar 'baju' blog aku ini... sebelum ni aku pakai template berikut



Dah ok kan?? tetapi terdapat sedikit kekurangan dengan template ini.... ianya kerana tiada SIDEBAR je punG!!! adoyaiiiii .... betul lah!!!..... jadinya template aku adalah seperti yang korang lihat sekarang ataupun bawah ni...



Amacam? mengancam tak??? kekeke~.... template ini diaplikasikan dengan teknik responsive yang mana ianya akan men'transform'kan mengikut saiz paparan monitor para pembaaca blog. Contohnya, jika blog aku ini dibuka pada peralatan mobil macam telefon pintar atau tablet akan menjadi seperti berikut ....




Nampak perubahan tak????  ... kalau tak nampak bagitahu yerp !!!

Comments

Popular Posts