Finally, fon terpaksa 'top overhaul'

Assalamualaikum dan selamat malam!

Takda apa nak diceritakan, hanya mengemaskini entri terbaru sahaja.

Hari ini aku paksakan untuk 'top overhaul' fon pintar sangat aku ni. Ini gara² fon aku akhir² ini asyik lembab je.. nak kata banyak aplikasi pun tak juga. Memang dah mengehadkan aplikasi yang keperluan sahaja, kehendak dah tolak tepi siap²

Setelah lakukan 'top overhaul' nampaknya fon aku dah lancar seperti baru beli... hehe.

Oklah.. nikmati pemandangan panorama e@Curve.



posted from Bloggeroid

Comments

  1. top overhaul to reset factory setting ke bro?

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha~... kasi lain sikit bunyinya bro~

      Delete

Post a Comment

'Tiang Kayu'. Sila komen lagi!