Powerbank 30,000 mAh

Assalamualaikum dan Salam 1 Malaysia!!!

Kome bekerja ke hari ini? kalau ya sama la dengan den !!! hehe~

Kini, majoriti pengguna telefon bimbit telah 'maju setapak' lagi dengan menukarkan kemudahan telefon bimbit kepada telefon pintar atau inggerisnya smartphone. Kan??? aku pun tidak ketinggalan namuan ada kisah telefon pintar aku sekarang... tapi aitu aku cerita dalam entri yang akan datang (bila pun tak tahu!).

Secara perbandingan, telefon pintar ini teramat banyak bezanya dengan telefon bimbit biasa namun ada satu kekurangan pada telefon pintar ini yang dimiliki oleh telefon bimbit biasa (kebaikan).

Apakah kekurangan telefon pintar ini??? kome pasti tahu kan?. . . ya, betul!!! kelemahan telefon pintar adalah ketahanan kuasa baterinya. Ada telefen pintar hanya mampu bertahan sehari sahaja! tetapi kepada pengguna ekstrim! setengahari pun dah kehabisan kuasa bateri, kan???

Inilah kelebihan telefon bimbit biasa, ketahanan kuasa baterinya amat panjang dari telefon pintar. Jadi, untuk mengatasi masalah ini beberapa syarikat telah mengeluarkan bateri mobil (portable battery) yang boleh di cas semula.


Bateri mobil ini terdapat pelbagai jenis mengikut kuasa bateri itu sendiri seperti 1600 mAh, 2200 mAh, 15000 mAh, 30000 mAh dan sebagainya.


Dipendekkan cerita, jika anda hendak beli bateri mobil ini pada harga yang murah dan berpatutan. Bolehlah membelinya pada laman-laman web diskaun contohnya Dealmates, Streetdeal, Groupon dan sebagainya.

Berikut merupakan pautan yang aku ada untuk tempoh terhad tawarannya :-

Comments

Popular Posts