Pendapatan dari iPanel & AppRedeem

Assalamualaikum dan Salam 1 Malaysia!!!

Pa kabar hari ahad ni? pergi kenduri kahwin? duduk rumah sahaja?

Aku hari ini hanya meng-update blog saja, kerna sudah lama tidak meng-update blog aku ini. Ada masa aku rajin ada masa aku malas, hehe~ . . kalau anda pembaca tegar blog aku, terima kasihhhhhhh!!!! tapi ada ke pembaca tegar blog aku ini??? ...

Apa pun, hari ini aku nak kongsi sedikit pasal program buat duit secara online yang aku buat sejak 1-3 tahun lepas.


Kome nampak tak hasil yang aku dapat tu? kalau tak nampak cer klik imej tu..

Itu merupakan pendapatan daripada program iPanel (klik sini untuk maklumat lanjut) dan AppRedeem (Klik sini juga). Kedua-dua program ini adalah percuma! maksudnya tiada bayaran yang dikenakan untuk mengikuti program ini.

Apa yang paling penting ialah kome kena ada akaun PayPal untuk menerima hasil dari program ini. Jika tiada, maka sia-sia sahaja kalau ikuti program ini.

Nak buat akaun PayPal?? tapi tak tahu macam mana ?? ... tinggalkan jejak pada ruangan komen atau menu ShoutBOx :)

Comments

Popular Posts