Aku Di Dalam Tandas Wanita!

Assalamualaikum dan Salam 1 Malaysia!!!


Ahad punya cerita, aku temankan isteri aku pegi ke kedai bunga kat pekan Rawang. Tapi perut ni memulas tak menahan nak buang air beso kata kao...

Seberang jalan ada Kompleks Hentian Bas & Teksi pekan Rawang. Jadi aku pegi la sana carik toilet. Sesampai sana aku tanya kat seorang akak tengah sembang kat mana toilet kat sini, selamba dia kata toilet lelaki kat sana nun tapi airnya putus . . . errr~ putus macam mana plak tu kan? haha~.... dia kata lagi, tandas pompuan je ado air.

Aku tanya boleh masuk tak? dia kata boleh kalau nak . . . haha~... aku tunggu la jap, sekali ada lelaki keluar dari tandas pompuan . . . apa lagi, aku pun masuk aje lah... hehe

Comments