Dah lama tak 'menembak'

Assalamualaikum & Salam 1 Malaysia!!!

Hari ini penuh dengan 'kesesakan' betul? Maklumlah cuti sekolah kan dah habis... Pastinya para adik-adik yang bersekolah tengah 'lemau' nak bangun pagi untuk ke sekolah.

Bukan tu aje kan.. Kalau di KL ni jalan raya akan berlaku kesesakan dek kerana para ibu bapa yang menghantar anak-anal ke sekolah.

Kenapa yek? Itu kena tanya mereka-mereka yang pakar dalam bidang ni...

Sebenarnya aku rindu untuk 'menembak' seperti gambar yang aku tepekkan kat entri ni... Dah lama sangat tak buat...hahaha....

Comments