Sardin Pedas Yang Rare?

Assalamualaikum dan salam 1 dunia!

Lama betul aku tak update or buat post kat blog aku, reader aku pasti dah larikan?? Haha... Income #nuffnang pun tak jalan kot.. Huhu..

Apa pun, hari ini aku nak buat posting ringkas je... Kira #rare la ni... Ahaks~…

Siapa pernah makan sardin pedas? Sila rujuk gambar yang ada dalam entri ini... #rare kan???..

Awalnya tak pernah terserempak sardin ni, yang banyak sardin biasa perisa tomato tu. Kalau nak pedas kena masak letak cili kan...

Kalau kat sabah, sardin ni memang femes dan lagi laku dari sardin biasa.

Aku dah cari kat TESCO, GIANT, AEON, NSK sehinggalah kedai runcit biasa kat area rumah aku tapi tak jumpa sardin yang pedas ni.

Tetapi, Allah Maha Berkuasa, semalam pegi THE STORE jumpa sardin ni... Terus aku beli 2 tin.. Hehe..

Comments

Popular Posts