[ Aku & ICT ] Android Apps


Assalamualaikum & Salam 1 Malaysia!!

Hari ini hari khamis, esok hari jumaat! Google!!!! (Selalu sebut Yahoo!! ... haha) untuk semua pekerja seperti aku! dan anak² yang bersekolah! manakan tidak, hujung minggu sahaja waktu yang panjang bersama orang tersayang dan anak².... hari kerja terlalu singkat bukan??..

Baiklah, hari ini aku nak bercerita mengenai ICT salam sub bidang telefon pintar ... mak ai!! ada bidang² bagai .... memandangkan aku memakai telefon pintar dengan sistem operasi (OS) Android maka aku hanya bercerita aplikasi-aplikasi untuk OS ini.

Imej pinjam
Terlalu banyak aplikasi-aplikasi atau Apps untuk OS ini telah dibuat dan digunakan. Majoriti aplikasi untuk Android adalah percuma dan ada juga yang berbayar. Namun mentaliti manusia zaman sekarang semuanya mahukan yang percuma saja, bukan??? yang betul-betul menghargainya saja akan membayar untuk versi penuh (versi yang dikenakan bayaran).

Apakah aplikasi-aplikasi yang aku ingin kongsikan kepada anda??? sila baca pada entri aku yang akan datang!!! hehe~.....

Comments

Popular Posts